dagen som varit...

 ja så har denna dagen passerat. jösses alltså vad har jag gjort??? varit ute och gott med Lina och har prata i tele om jobb och sen nu i kväll ringde min moster och bjöd med mig till ljusparty nästa måndag.

har även messat med matgilda hon ska komma i morgon och först ska vi träna vid 4 sen blir det att vi ska se på film. ska bli skojigt.:) sen har jag sett på serien tropical heat.
kom ni ihåg denna serien det gör jag för den är så jävla bra alltså hehe. så har laddat ner hela första säsongen så jag har sett 5 avsnitt idag.

sen har jag hunnit med och bada,gör toast och nu snart ska jag ta och diska lite...sätta på lite kaffe och se vad för skoj som är på tv.

messade med Johan oxå så han ska komma hit på torsdag vid halv 7 och bli bjuden på min berömda köttfärspaj,hoppas verkligen att den blir bra nu alltså hehe.. så får vi se Johan skulle fixa dricka så vi får se om det blir vin eller nått. så ska vi även se Criminal minds om vi kommer ihåg det, sist glömde vi ju bort det...:)

sen så är det klart för Lina att hon har fått barnvakt tills på lördag så då ska vi festa ihop, ska bli roligt sen hoppas jag att alla andra kommer oxå:) blir nog ett glatt gäng.

det är väl det som har hänt idag.

i morgon så ska jag gå med Lina vid 10,sen så kommer ju Mathilda vid 16 tiden och då drar vi till gymmet....

nä men nu ska jag göra lite sit ups här hemma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0