fredag den 20 nov 2009 "vin kväll"

 japp idag hade jag och Lina vin kväll tänkte att jag skulle lägga ut lite bilder på mig och söta Lina...:)

första kortet blir alltid på oss båda:)

 sen lite singel bilder på oss:) här är Lina med hennes nya vänner. "trollen"


jag som Budda en klassiker hehe...


här vet jag inte vad som händer men vi flumma till det väldigt bra hehe

hehe denna e sån nice,jag leker vampyr eller nått tycker först att Lina gapskrattar men tydligen ska det se ut som hon blir jätterädd och skriker hehe..

det blev en otroligt rolig och flummig kväll med mycket vin och skratt...:)


Kommentarer
Postat av: Malin

Höhö!

Vikken kulig bild, "vampyr" bilden

2009-11-24 @ 18:49:56
URL: http://sveamaliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0