fredag den 27 november 2009

 helgen är kommen och ikväll ska jag hem till mamma o pappa och göra korv till julen, eller inte jag utan dom jag ska bara se till att dom jobbar och så ska ja ta massa kort och vara irriterande som bara jag kan vara hehe..

annars så tar jag det rätt lugnt idag, pratat om att mamma o pappa ska komma på lördag och hjälpa mig att ta ner mina julsaker och ta upp min förbannande dörr från köket går ju för fan in i den ju...:)

ikväll blir det även paketleken den är så himla rolig så jag är verkligen taggad till max:D

                      



den färdiga produkten

                   Paketleken

 här är alla paket på plats...

 och här har vi lekt färigt och öppnat alla paketen...:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0