fredag kväll

 

det är fredag slutet på veckan och helgen är framför oss,för vissa e det sprit,fylla och fest men för Pillan är det lugnt och jobb hela helgen. det är väldigt gott med extra pengar det kan jag inte säga annat.. men idag är det oxå en god väns 30 års fest Maria  heter hon och hon har fest ikväll, jag hoppade den även om jag var sugen men ska upp i tid i morgon så jag orkar jobba 9-22

men ikväll blir det mys med mig själv har tagit fram mat och frukost till helgen sen sitter jag nu i soffan och kollar på morden i midsomer.
med givetvis massa tända ljus och det ser mycket mysigt ut faktiskt.
jag har även diskat allt porslin i köket och dammat av hyllan där så jag inte får massa oinbjudna gäster som... eller
fy bubblan får rysningar av att bara se dessa jäkla bilder...
jag  har även badat idag och gjort mig fin i håret så jag får fint våggt hår i morgon bitti:D

                        Jag har även träffat Mathilda idag,vi var o fika på blå dörren och hade mycket att prata om. som tur var så hämta hon mig för jag har tyvärr haft ont i vaderna efter långa promenader jag har tagit i veckan med Lina...

 Mathilda och Jag från våran ute kväll:)

           NU ÖNSKAR JAG ER ALLA EN RIKTIGT TREVLIG FREDAG OCH HELG....


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Sv; Tack!

2009-11-15 @ 14:45:24
URL: http://raggardrottning.blogg.se/
Postat av: Jannice

Hej!



japp de e mina 2 små älsklingar som jag brukar rida ja!

Hur är det med dig nu för tiden då?

2009-11-15 @ 19:59:56
URL: http://jannice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0