fredag...

fredag är en helt underbar dag,det är början på helgen och slutet på veckan. för innebar det att jag skulle ta det lugnt var det planerat. jag små pyssla lite här hemma och var på strålande humör för solen sken och det var fint väder ute..

bestämde att jag skulle gå ner till stan och till systemet och handla det jag skulle till lördagen då jag ska ha lite fest här hemma!!

så jag packa på mig ryggsäck och mp3 och gav mig ut,underbart gick och små lalla hela vägen var på grymt bra humör..

köpte en bag i box(vin) och även en enkel flaska vin blue nun var det nog.skulle varit och handlat oxå men det blev aldrig så för ryggsäcken blev för tung reddan då. hehe så det var att pallra sig hem och tänka att affären tar jag på lördag...

kom hem satte mig vid datan FB och bara blev rastlös och då tänkte jag va faaan jag drar till gymmet och bränner lite kalorier:) så var där i 1,5 h sen så hade min kompis Lina ringt och messat.

hon och hennes sambo skulle lämna barnen redan på fredagen hos hennes mamma så hon funderade på om hon skulle dricka till det lite idag och undra om jag va på och självklart var jag detta:)

så det var att plocka i ordning diska upp byta kläder och fram med vin glasen.:) så vi pimpla vin igår och lyssna på musik och tog lite sånadär fåniga kort som bara hon och jag kan göra:)

sen blev det stan lite tidigare än vad vi brukar gå och guud så dött det var. jättetrist verkligen på Harrys var inte ens musiken igång så man var grymt besviken, stötte på en vän på krogen så vi satt och snacka lite med han oxå..

blev att man åkte hem typ vid halv 12 tror jag kl var:) men det gör inget för det är idag(lördag) som det verkligen gäller och då vi verkligen ska parta loss:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0