illa illa :(

ja idag är det "tycka-synd-om-Pernilla-dagen" mår inte alls riktigt bra idag tyvärr. sovit dåligt,orkar inte äta och får inte ens ner kaffet idag:(

det är inte bra då är det ingen bra dag fär Pillan. jag har tänkt lite på mig själv idag och vad jag vill göra med mig och med livet.  jag vill egentligen bara sticka iväg och börja om där ingen känner mig, där ingen kan såra mig eller tycka om mig eller helt enkelt bara ta mig för given...

jag vill bara bli accepterad av alla och har kommit fram till att det aldrig kommer att hända,det kommer alltid finnas något som inte går rätt...men någonstans måste man ju börja,och jag måste börja OM. men vad ska jag börja jo jag ska börja med att festa som faan på lördag och bli så bakis . eller nja festa ska jag göra i allfall.
så idag blir det slappt kollar film och bara ligga under täcket hela dagen... orkar faan inget annat...

 denna filmen är helt underbar,kolla på den i morse....

 och nu kör jag Tracys hämd maraton.

                                 nä nu ska jag lägga mig ber igen och bara glo på film....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0