intresseanmälan

NU HAR JAG PRATAT MED PERNILLA HANSSON PÅ BEMANNINGEN OCH FRÅGAT HUR JAG SKA GÅ TILLVÄGA MED ATT JOBBA INOM ÄLDREOMSORGEN. HON SA TILL MIG ATT HON TYCKTE ATT JAG SKULLE FYLLA I EN INTRESSEANMÄLAN PÅ HEMSIDAN OCH SKICKA IN DEN SÅ HÖR DOM AV SIG OM DET BLIR AKTUELLET.

SÅ DET HAR JAG GJORT NU SÅ KOMMIT EN BRA BIT PÅ VÄG.

RINGA PERNILLA HANSSON PÅ BEMANNINGEN  REDAN GJORT :D

SKA DAMMSUGA AV HÄR HEMMA OXÅ FÅR SE OM JAG ORKAR GÖRA DETTA :S

sen ska jag sminka mig,vill se någulunda fiiin ut :)

sen hoppas jag på att mitt utdrag från belastningenregistret kommer idag så jag kan skicka iväg det.

vad har jag mer gjort idag? jo jag har ätit frukost..
 

och nu är jag inne på min andra film  en uppföljare från den andre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0