jobba i helgén...

 ja vad kan man säga om denna helgen,jo den har varit så himla lugn,har jobbat lördag och söndag så man har inte hunnit med så mycket mera.

i lördags började jag kl 9-22 så det var verkligen hela dagen,jobbar som Personlig assistent i mellanåt så denna helgen var jag det. det roligaste med jobbet är att han jag har hand om är så otroligt och go och trevlig så tiden går så himla fort.

Så efter detta passet var det bara att åka hem och lägga sig typ för på söndagen var det upp kl 7. började kl 8-20. även denna dagen gick fort, men man var något tröttare i dag framåt eftermiddagen. trodde jag skulle bara åka hem och sova men blev bjuden på mat och kaffe hos syrran och det tackar man inte nej till.

så nu sitter jag här,skulle lagt mig men vad händer jo jag satte på datan och tänkte måste kolla mailen i allafall. så i morgon blir det att upp kl 8. ringa lite om jobb och sen vid 10 ska jag o Lina ut och gå!!!

 Lina och Pernillas partybild. längesen nu Lina....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0