lördagen den 28 november 2009

 

ja så var det lördag och man ska till veddige på fest det ska bli såå skoj är taggad till max för detta.

ska först hem till Lasseman på lite förfest. men nu ska vi ej gå händelserna i förväg tagen började att jag vakna vid 8 så gick upp koka kaffe satt och kolla på tintin som jag alltid gjorde när jag var liten. älskade den serien och den kom alltid på lördagar vid 8:)

vid 10 kom mamma o pappa med stora verktygslådan. pappa skulle ta ner min köksdörr för jag går faan in i den hela tiden. sen ska han ta ner mina julsaker från vinden, jag går nämligen inte upp på min egen vind för det är lite läskigt:) vet barnslig...

så det blev 3 lådor med jultomtar och en låda med gran dekorationer. och så satte han upp min julstjärna i fönstret det blev såå fint...

efter do, hade gått så kliade det i fingrarna så jag började med en gång att jul städa och plocka fram allt.så nu är här så julstädat och fint här hemma:)

sen var det att göra mat.skulle haft ostsnitzel men tror ni Pillan hade köpt det hehe nä utan hon hade köpt lövbit vilket oxå är gott men inte det hon var sugen på hehe suck alltså.

sen var det att slänga sig i duschen och göra sig färdig,lyssna på musik och komma i stämmning. Lasseman kom kvart i 5 och hämta mig sen åkte vi hem till han och förfesta lite... skulle vara i Veddige vid 19.00 tiden...

 party värdinnan tack för en trevlig kväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0