måndag förmiddag

vaknade vid 8 och för första gången så snozzade jag till 10 över 8 hehe sen var det starta datan,sätta på kaffet och tv och kolla på nyhetsmorgon... sen har jag även mailat lite folk kollat om mina saker från skolan var rättade svar NEJ lite frustrerad e jag faktiskt.

sen var jag ute och posta ett brev och gick även en liten promenad nu e jag hemma igen och funderar över om jag ska ta o göra lite toast eller något. vid 5 tiden så ska jag till Lina och vi ska ut och gå. undrar om det blir som i fre då var vi ute på en 3 timmars lång promenad, det var jätte härligt, hade Amanda med oss hon tyckte inte det var lika kul framå slutet hehe

så detta har jag hållt på med nu på förmiddagen så vi får se vad som händer på eftermiddagen..


Kommentarer
Postat av: Lina

haha nä hon va ju inte överlycklig av den låånga promenaden precis :) Alltid lika kul att gå ut o gå vi får göra de ofta! kram

2009-11-09 @ 21:22:43
URL: http://strawbeliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0