måndag igen

ja så var det måndag igen.helgerna går så himla fort så det e nästan skrämmande idag har jag ringt om jobb men hon hänvisa mig till en bemanning så det var bara att skriva en intresseanmälan och hoppas på att dom ringer i allfall.

sen vid 10 tiden var jag och Lina ute och gick, vi skulle tagit den vanliga rundan men av någon anledning. vi prata nog alldeles för mycket så vi glömde bort hur vi gick så det blev en kortare runda och så lite kringelikrokigt istället hehe men vi var ute i allfall..

nu blir det att göra lite mat och var så himla sugen på mos och korv men så hitta jag en paj bit i frysen så det blir paj istället...:)

sen har jag fått dagiskort från Lina på Amanda och Alexander så jag ska sätta dom i ram så det kommer bli såå fint....:=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0