mina mål :)

 jag har tänkt nu fram och tillbaka på detta!!! mina träningsmål hur det kommer bli. för detr första ska jag varje morgon och kväll göra sit ups ungefär blir det 120 st varje morgon och kväll!!

sen blir det en långpromenad sj eller med Lina, sen ska jag se till att vara på gymmet så mycket som möjligt. det äär väl ganska bra plan elelr hur??

i morgon(TORSDAG)har jag lite saker att göra!!!

- ska ringa Pernilla Hansson på bemanningen för äldreomsorgen.
- damsuga lägenheten.
- blogga såklart.
- träna, ut och gå, göra sit ups.

   så jag hoppas att jag gör allt detta i morgon nu...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Alltid bra att sätta upp mål! De låter jättebra!

2009-11-12 @ 20:30:04
Postat av: Johanna

Alltid bra att sätta upp mål. Å d låter jättebra!

2009-11-12 @ 20:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0