morgon...

 godmorgon alla mina kära läsare den något kylda torsdag. sitter med morgon kaffet 

kollar även på nyhetsmorgon. kollade in vädret där vädermannen var tjusigt klädd i vit och blå skjorta med en svart slips till detta. snyggt

Årets julklapp är spikamattan

vid 09.00 ska jag och min kompis Lina ut och promenera..gott det ska bli.
igår kväll innan jag gick och sov så duscha jag och fläta håret så jag skulle få lite lockigt hår på morgonen. så blev det,detta kortet blev bäst,de andra korten så jag ju faan helt trött ut hehe

 jag och min tränings och bästa kompis Lina:D

Kommentarer
Postat av: Babbeldrottning

Svar: H&M har jättefina kläder! :) Älskar modet nu på hösten dessutom.



Ang. det jag skrev så menade jag inte att hyra ut bloggen, utan du får hyra "Mamma Mia" (filmen) om du inte har något att göra en kväll, för den är sevärd :)

2009-11-12 @ 10:11:38
URL: http://babbeldrottning.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jättefint kort på dig i det lockiga håret :)

2009-11-12 @ 20:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0