ny dag,nya utmaningar....


ja då var det tisdag igen då..jösses säger jag bara allt går så snabbt att jag ej hinner med.
jag har bestämt att från och med januari 2010 ska jag ta ett sabatår från skolan min motivation är på noll efter allt som har hänt och jag orkar inte längre.

jag ska jobba och arbeta fram en motivation igen. har ringt om lite jobb men det enda dom säger är att skicka in en intresse anmälan så hör vi av oss och dt vi ju hur bra det brukar gå hehe

har även funderat på Norge,sticka dit jobba ett par veckor och komma hem igen. behöver lite äventyr i mitt ganska tråkiga liv,jag gör inget är inte intressant så vad faan ska en sån som jag göra då????förslag ?

i natt har jag inte sovit så mycket heller, det e fan 2 gången på kort tid detta har hänt det e väldigt jobbigt,skulle ut och gått med Lina idag men hon hade inte heller sovit bra. jag har legat och vridit och vänt mig och vet ej vad jag ska ta vägen och sen har jag gjort det man inte ska göra som tjej för det är så jäkla dumt. "funderat/tänkt"

när vi gör detta så blir det inte bra vi sover knappt,äter knappt bara tänker på vad gör man för fel,eller vad man ska göra för att undelätta???
frågor man ställer till sig själv men vill gärna att andra ska svara på.

en dröm som jag tror alla vill ha är att man går igenom livet ganska lätt och smidigt och man får det man vill ha och vips efter tio år har man man,hus,bil och massa ungar efter sig hehe det hade varit rena drömmen..

men nej så lätt är det inte. man önskar att det vore så enkelt men det är det verkligen inte...
i går vad ska säga då jo jag var på ljusparty hos min moster, det var hur mysigt som helst och det var hur mycket som helst man skulle vilja köpa men vad faan priserna är ju rena rånet.
jag menar ett 12 pack ljus som doftar och brinner i 6-7 timmar kostar över 200 kr det lägger jag tyvärr inte pengar på...

sen så i går morse så gick proppen hos mig så jag hade en tv och data och ljusfri dag igår hehe det var inte lika kul som det låter.fick vänta framåt 17 tiden då pappa kom med proppar och hjälpte mig för proppskåpet ve jag vad det sitter men är tyvärr kort så hjälper inte om jag ens står på stol hade inte hjälpt ändå...då e det illa...

i helgen var det helt oki fre hade jag och lina vinkväll,sluta med krogen som var så förbannat tråkig. på lördag hade jag själv lite fest här hemma vilket var hur lyckat som helst. Var på krogen tills dom stängde fick skjuts hem av Johannas lillasyster tack för det. sen kunde jag inte sova var ju helt uppe i varv då ju. så söndagen var lite seg får jag nog säga...

får se vad som händer idag annars. ska väl snart få i mig lite frukost sen blir det nog att dra iväg på gymmet några timmar, sen ska jag kolla tider så jag ska ta sprutan. sen i kväll ska jag hem till Johan och se på Hockey,har sagt att jag inte kollar på det och han är ett stort fan av frölunda så vi får se hur det går för dom ska tydligen spela ikväll...
jaja se hur intresserad jag kommer bli av detta hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0