Onsdagen 25 november 2009

ja då var det onsdag och halva veckan har gått.ska jobba kvällen idag så börjar halv 4. hade även tänkt vaccinera mig mor svinis idag oxå hoppas att det ej är slut bara...
jag har även varit och gymmat idag. tänkte få passa på att gymma idag för i morgon ska jag nog helst inte gymma efter sprutan och så ska jag och Lina ut och gå om vädret tillåter.

sen på kvällen ska jag med J till Göteborg och se Takida:D ska bli såå skoj har inte sett dom på asalänge...sen blir det fest i helgen ska till Veddige på lördag och dricka lite:)

men nu hoppar jag fram får ägna mig åt onsdagen än så länge. vart var jag jo just nu har jag kommit hem från gymmet, dom håller på och reparerar så man skulle helst inte duscha där så det blev att jag fick göra det hemma istället. tråkigt att det regnar som tusan idag bara.

sen blir det väl att se till att få nått i magen oxå kanske ska fixa det innan man går och ska ta sprutan???:S  hmm kanske är smidigast jaja får se vad som händer...

såg hockey igår hos J oxå utan att somna helt otroligt men det var massa konstiga regler och sånt så jag hängde inte med hehe men får nog ge et lite tid.
såg Frölunda- HV71 och Frölunda fick storstryk hehe trots att både jag och J hade tröjor på oss hehe

får nog välja annat lag att heja på. vad sägs om HV71 dom leder ju så det ser ju jljust ut hehe...


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vad studerar du?

2009-11-25 @ 22:01:41
URL: http://raggardrottning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0