Onsdagen den 18 november 2009

Onsdag idag och denna natten har Pillan inte fått mycket sömn tyvärr:( hade en sån fruktansvärd huvudvärk,vaknade vid 7 efter jag somnade till vid 3. vaknade med huvudvärk igen så det var bara upp och jag tänkte att jag skulle testa ett knep som jag gjorde när jag spelade fotboll och hade huvudvärk. då hade man ju en vattenflaska full med kallt vatten. och så hällde man vattnet i nacken och det gör att det onda ska försvinna. och för tillfället funkade det. sen var det att sätta på lite te.


                                       men är så otroligt trött nu eftersom sömnen blev ej mycket i natt.messade Lina nu på morgonen och skrev att jag inte kunde gå promenad med henne och att jag skulle vila upp mig tills ikväll då det blir boxnng för oss,hoppas man är i toppform då...
det var riktigt längesen vi gick på detta så jag har verkligen sett fram emot detta.
blir att vila upp mig idag.för man är så himla seg idag!!!
har inte tid att vara sjuk heller,ska festa i helgen så jag hoppas att denna skallebank jag hade inte var ett tecken på att det är förkylning eller något sånt skit på gång...

men nu blir det att göra frukost och bara krypa ner i soffan. till frukost blir det nog omelett idag!!!
                                                                


     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0