Sammanfattning av Tisdagen!!!

jag hade ställt kl på 08.00 den ringde då men låg och snoza till 08.09
gick upp satte på tv och nyhetsmorgon på kanal 4. gick till köket satte på kaffet och sen var det dom vanliga rutinerna som man gör på morgonen.

satte även på datan och klädde mig. hade ett par vita leggins och en stickad svart klänning med stor krage.
jag frös lite på morgonen och så kolla jag ut och så regna det så blev man bara lite deppig. men jag tänkte att jag gör lite sit ups så jag gjorde 60 st och sen blev det en heet dusch så jag fick upp värmen.

sen gjorde jag inte mycket och nörda mig framför FB och läste bloggar. kollade även på ett helt avsnitt av våra bästa år. sen gjorde jag en ägg macka vid typ 13.00 tiden.

vid runt 14.30 ringde Linn och vi satt och tjöta i över 2 timmar och då avsluta vi bara för att vi både hade blivit kisse nödiga och lite hungriga.:)

så jag satt och fundera på vad man skulle äta. så typ vid 17.30 började jag göra köttfärspaj och jag ska ärligt talat säga att jag e nog faan grym på detta:) trodde inte den kan vara så god och jag gillar inte att skryta men jag e GRYM hehe

så nu ikväll har jag inte gjort så mycket kollat på Navy CIS och kollat FB:)
så nu har jag borstat tänderna tagit munskölj tagit bort sminket och tagit min body lotion. och även fryst ner 2 stora bitar av min berömda köttfärspajj i frysen. nu ska jag bara skriva klart här och sen blir det sängen så jag orkar upp i morgon vid  08.00

så nu får vi se hur min sköna onsdag ser ut :) godnatt allihopa...


Kommentarer
Postat av: Erika - Bloggar om min vardag & intressen

Sv: Så sant så!

2009-11-11 @ 08:47:28
URL: http://erikabjorck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0