serie


 
   nu har jag gjort lite hemma träning med sit ups och armhävningar och sen en varm dusch på det gjorde susen alltså. särskilt eftersom det öser ner här utanför så man känner inte för att ge sig ut heller, men jag tror att ska jag sitta inne hela dagen så kommer jag klättra på väggarna så det blir nog att man ger sig ut ändå även om det inte slutar regna.

nu har jag även ätit frukost en tallrik musli med yougurt och det var gott,borstat tänderna och även klätt mig. nu sitter jag och kollar på våra bästa år

har inte sett det på evigheter men känner ändå igen det som händer alltså detta är en evighets såpa som aldrig tar slut och varje scen tar faan evigheter ju...

när jag stod och borsta tänderna innan så tänkte jag på hur kul det skulle vara och göra en helomvändning av sig själv. men som sagt sånt tar tid och pengar vilket jag verkligen inte har. varför vill man göra såna saker när man verkligen inte har några pengar???

jag vill att mitt ska få en vändning som jag gillar varför är det vissa som får kämpa som faan för allt för. och vissa flyter allt för? livet e orättvist det visste jag redan men ändå.

nä nu ska jag titta färdigt på våra bästa år och dricka vatten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0