sköna tisdag

ja sköna tisdag vet jag inte nu när jag tittar ut!! regn och grått men vi får se positivt får se vad som händer idag, får se om Mathilda vill träna idag eller om hon har fullt upp.

igår kväll var jag och lina ute och gick en kvällspromenad på nästan  eller mer än 2 timmar så himla skönt det var att bara gå och tjöta. men sen när jag kom hem så blev jag väldigt frusen av mig, satt och små frös hela kvällen. så det blev att krypa ner under mitt varma goa duntäcke så jag fick upp värmen.

nu sitter jag framför tv och kollar på nyhetsmorgon, med Kristin kasperson och vad heter den andre??? hmm nä det kom jag inte på men det är rätt gott att kolla på det på morgonen man vaknar till lite. klart så har jag kaffe i handen oxå. fick börja morgonen med att diska upp disken från igår men det gick relativt snabbt så det är inga problem.

Nu pratar dom om te på nyhetsmorgon och jag har börjat lära mig dricka te vilket e gott..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0