slutet på denna onsdag...

ja då har man jobbat ett 6,5 timmars pass ikväll, det var helt oki blev erbjuden jobb på söndag mellan 8-20 jag sa att jag skulle tänka på det. men jag ska ju iväg på lördag och då kan jag inte koppla av om jag vet att man ska jobba på söndag. men tyckte synd om henne för det var en person som var lite sjuk. så jag vet ej ännu hur jag ska göra:S

men ska sova på saken så hoppas jag att vädret tillåter i morgon så jag och Lina kan ut och gå lite. vi har fått skjuta upp det hela tiden bara för att det har varit skit väder...

så nu när man kom hem så betala jag räkningar satte undan pengar till Tyskland som jag o mamma ska göra fredagen den 4 december.:)

ska köpa dom sista julklapparna oxå.:) måste handla lite mat oxå hehe, har inget rostbröd,ost elelr nått så det måste jag oxå göra..

men nu bli det sängen så man orkar upp i morgon vid 8 ringer kl och så ligger man o snozar till 08.09 hehe

                            GODNATT PÅ ER ALLA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0