små sugen...

jaha så var man hemma igen efter en 2,5 timmars lång promenad med Lina. det var riktigt gott och man känner sig väldigt nyttig... Nu blir det att käka lite toast.

givetvis blir det te till detta.
Sen ringde jag Pernilla Hansson på bemanningen för jag tänkte fråga om jobb inom vården. men så satt hon i möte tills 17.00 så jag ska försöka i morgon istället.
och när jag och Lina var ute och gick så blev både hon och jag så sugna på choklad!!!

så det blir nog att man köper lite choklad meddans jag kollar på Criminal Minds ikväll 21.00


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja man tackar så mycket för de underbara promenaderna, alltid lika trevligt :) Gott me choklad, smaska lite åt mej me ;)

2009-11-12 @ 18:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0