söndagen den 29 november 2009

 ja idag är man bakis något så in i bomben usch vad hemskt det är. tyckte inte jag drack så mycket men det var väl att man drack för fort eller nått. jag vet inte ska nog faan hålla mig till vin, dricker inte så fort och har inte blivit lika dålig av vin.

vaknade nog halv 12 på söndagen och klädde mig och gick direkt till mina föräldrar tänkte måste få luft annars vet jag inte vad jag gör. så promenaden vad hur go som helst men blev så törstig och så tänkte man att nu får jag inte dricka för fort då spryr jag nog faan alltså.

messa pappa om att sätta på kaffe,ta fram bubbeldricka och choklad för jag var såå sugen. pappa tyckte ju detta var hur kul som  helst se mig bakis,ögonen var helt röda och jag såg allmänt degig ut. så han skratta och fråga om jag ville ha vin:) han e så grymt rolig ibland alltså hehe

idag var det tänkt att mamma o jag skulle baka pepparkakor men jag måste nog få upp orken innan det händer så pappa föreslog att vi kunde se den nya Wallander filmen LÄCKAN... så den såg vi och jag låg i soffan under filten... den var helt oki faktiskt.

                                                                                             

sen blev det mat mamma gjorde en halv specialare vilket är korv med bröd och mos. så himla gott det var det och julmust gjorde susen hehe. sen vid halv 4 började vi baka. mamma gjorde först lussekatter för det tycker jag inte om att göra.
                                                                                   jättegoda blev dom oxå:)

sen vid 19.00 tiden var det match på tv4 sport mellan barcelona och real madrud som jag och pappa ville titta på så vi baka först och kolla mmatchen sen.. barca vann förresten med 1-0 och gissa vem som gjorde målet. svensken Zlatan efter 5 minuter efter han kom in i andra halvlek så näta han den. så grymt snyggt alltså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0