summering av dagen....

ja då ska jag berätta vad jag har gjort idag! jag hade ställt kl på 08.00

så jag låg och snoza till 08.09 gick upp satte på  sen gjorde jag mina dagliga rutiner.  sen gick jag direkt och satte på kaffet denna bilden säger ju allt.


sen var det att kolla på nyhetsmorgon som har blivit av en liten tradition på morgonen. sen var det att göra lite sit ups.



sen blev det långpromenad och sen var det mat,köttfärspaj och te. sen vid 17.00 tiden messa en kompis och ville träffas så vi åkte och jag såg hennes nya bil,jättefin. sen blev det att vi åt Pizza på Akropolis. jättegott var det.


så nu är kl 21.41 och jag har druckit 2 koppar kaffe och ska snart göra mina 60 sit ups. sen blir det att gå o lägga sig så man orkar upp i morgon för jag och Lina ska gå på Långpromenad. kan ni tänka er att jag och Lina kan faan gå i 3 timmars lång promenad och bara tjöta,så himla skönt alltså...
och vi har pratat om att vi ska boka in oss på boxning både onsdagar och fredagar...

detta är i stort sett hela min dag får se om jag får gjort det jag ska i morgon,håller er informerade om det:)


Kommentarer
Postat av: Babbeldrottning

Svar: den är absolut värdig att se! :) Har du inget för dig någon kväll borde du hyra den, helt klart sevärd. Tack för komplimangen!

2009-11-12 @ 07:23:52
URL: http://babbeldrottning.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0