Summering av helgen

 denna helgen har gått otroligt fort, min första nyktra helg,men börja med att jag åkte till mina föräldrar i fre och åt tacos och så blev jag bjuden på vin och öl. det blev väldigt lugnt. vi hyrde även Johan Falk filmerna för mina föräldrar hade inte sett dom, tyckte dom var väldigt bra.

i lördags var det att städa lägenheten och inhandla julmust inför kvällen då jag skulle bara ta det lugnt och kolla film vilket det blev.Först kom Sara en barndoms kompis på fika. sen på kvällen blev det filmerna "the substitute" sen blev det "Montana sky" och avsluta med "Cradle 2 the grave" underbar film. sen gick en film på tv med jacki chan.

och söndag e det fars dag så de börja med att jag messa farsgubben och gratta honom,sen har jag kollat på film och käkat frukost väldigt sent. sov till 11 idag,gott som faan. snart blir det en promenad böjar bli lite rastlös. sen ikväll blir det att åka till becca på te och scones får se om Lina hänger på det hade varit skoj...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0