Takida

 ja så är man färdig och laddad för en kväll i Göteborg med J och vi ska åka och kolla på Takida.dom är så grymt bra så det ska bli såå skoj så ni anar inte. dom skulle börja spela vid halv 8 tror jag det var. men vi åker typ vid halv 4 för vi ska lämna hans barn hos hans mamma först och så ska vi käka lite och sånt oxå.

det var riktigt längesen jag kolla på takida nu, det var med Becca och Linn och det var i Borås innan dom blev kända. nu kommer det nog vara en hel del folk:)

så får se om jag orkar skriva hur deet var när jag kommer hem ikväll. ska upp tidigt med syrran i morgon och handla och sen ska jag tvätta. sen på kvällen blir det hem till mina föräldrar och göra jul korv hehe men jag ska titta på och ta massa kort på dom som gör detta:)

sen på lördag är det fest i Veddige så denna helgen kommer bli kanon. på söndag ska jag bara slappa och sen ska jag hem till mamma o baka pepparkakor och så fyller Becca och Luis dotter 1 ÅR så får inte glömma messa becca och säga grattis till henne..:)

just nu är jag inne i en bra period oxå. jag har mått bra och inte tänkt allt för mycket. men ska inte säga för mycket för snart kommer det väl:S

eller klart att man tänker och funderar men varför anstränga sig när man är ensam om det. men ska komma på det själv bara!!!

sen hoppas jag att jag träffar Mathilda snart saknar henne, hon ger mig såna bra råd ibland och henne kan jag snacka med om allt och hon har gått igenom nästan samma grejer som jag själv och det kan vara en fördel ibland. i morgon om en vecka så åker jag och mamma till Tyskland på julresa, det ska bli grymt skoj.:) längtar verkligen efter det.

nä men nu ska jag göra i ordning det sista innan jag sticker...

ha det gött alla...

 takida medlemmar...:)


Kommentarer
Postat av: Becca

oooh, takida, de e grejer de.. hihi, hoppas du får redigt skoj!!

2009-11-26 @ 21:05:49
URL: http://beccizen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0