tisdag hela dagen...

 Tisdag vad har man egentligen gjort idag! jo det började att man steg upp vid 8 kaffe och frukost.skulle promenerat med Lina men vädret var lite ostadigt så vi hoppa det. vilket under förmiddagen så lättade vädret på sig så jag ensam gick en promenad.

sen gjorde jag inte så mycket,gjorde mat,kolla tv och allmänt slappa. vid 3 tiden så kom Mathilda och Belliz till mig.jag och Mathilda skulle träna på gymmet vid 4
sen skulle vi käka lite och så skulle vi se på film och tjöta lite.
blev ingen film utan vi snacka bara,vi har så himla mycket att prata om när vi väl träffas.och det är allt ifrån livet och våra privatliv är det mest. och antingen så blir man lättad när vi väl har snackat eller så blir man tvärtom, helt förvirrad.
sen kolla vi på tv och fastnade på ett tatueringsprogram. så himla skickliga dessa är det är helt otroligt.

mathilda åkte vid halv 10 och då var vi båda helt slut. så jag la mig direkt i säng. men så bara så där pang på fick jag världens huvudvärk. sån huvudvärk så jag vet inte vart jag skulle ta vägen. har knappt sovit alls i natt tyvärr.så på mitt nattduksbord har det stått ett glas vatten och en bunke med kallt vatten och hushållspapper i som jag har baddat pannan med!!!

                                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0