torsdag eftermiddag....

 

så var det torsdag eftermiddag/kväll. och vad har jag gjort efter min promenad med Lina. jo jag satt och drack te,så fick jag ett ess av mamma hon ville komma och titta på mina julgardiner... så hon kom på kaffe sen skulle hon till ÖB

sen åkte vi till fyndmagasinet och köpte godis för Pillan har varit sugen på choklad idag...

sen fråga mamma om jag ville ha middag potatis och korvstuvning det var grymt gott alltså. sen blev det givetvis kaffe efter maten.sen prata jag och mamma om vår julresa till Tyskland den vi ska ta den 4 december till Rostock så jag hoppas att vi stanna till så man kan handla lite sprit:D
så nu e man hemma igen och ska bara njuta av mys i soffan med påse godis, och criminal minds.

jag ladda även hem filmen "Marley and me" hoppas att den är bra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0