torsdag kväll!!!

Ja då är det torsdag kväll och jag har precis sett ett avsnitt av criminal minds.
och det är alltid lika spännande.!!! har även smaskat på en påse godis,choklad och segisar...:)
så nu ska jag snart lägga mig,funderar på att duscha och fläta håret så jag får vågigt hår i morgon men vet ej om jag orkar göra det, kanske gör det i morgon i stället.
så vad har jag annars gjort idag??? hmm jo jag har varit ute på en 2,5 timmars lång promenad med Lina.

sen har jag varit hemma hos mamma o pappa och ätit mat och druckit kaffe så klart.:)



Kommentarer
Postat av: Malin

vad duktiga nu är som är ute och går!

Skulle jag också behöva!

Vart går ni någonstans när ni promenerar?



2009-11-13 @ 08:14:52
URL: http://sveamaliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0