Bua

 natten mellan måndag och tisdag var jag hos min bästa vän.Mathilda. jag spana in hennes nya lägenhet och hörde hennes granne spela sin J*vla musik oxå tack gode gud att han hade sänkt ör det var ingen vacker musik kan jag tillägga.

så idag har jag varit med min syster och åkt och handlat inför helgen då jag o hon ska ha jusinträff hos mig.:) ska bli så himla skoj.

sen har jag även kollat in lite priser inför min och Linas drinkblanda kväll:)det kommer nog bli himla bra det här vill jag nog lova.:)

ikväll blir det att slappa,ska ta mig ett bad och bara njuta,diska  och käka lite sen blir det att gå till syrran ikväll och umgås med henne o vovvarna:)

Balder(vit) och Jacko(svart) mina små älsklingar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0