drömmar...

i natt vaknade jag av att jag hade en helt otroligt fiiin dröm. jag hade gift  mig rikt,bodde på en ranch med hästar som gick utanför,jag rider inte men jag tycker att en ranch ska ha hästar. hade en gigantisk ring oxå o allt var väldigt pampigt, såg mycket i detalj förutom en viktig detalj,min man!!! han såg jag inte...
hoppas han var snygg hehe..

 min underbara ring är den inte fin tänk att ha på sig den när man går ut och matar hästarna hehe..

 här e själva stället på ett ungefär,det ser så himla mysigt ut så jag vet inte vad:)

 min vackra brudklänning,hade inte den varit snygg på och självklart en vacker slöja till. hmm jag längtar nästan hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0