fredagsmys

hehe låter ju hemskt detta har så mycket mys hela tiden och så är man helt ensam helt otroligt.
idag ställde man sig på vågen´usch säger jag bara,visst jag går och gymmar så ofta jag kan men måste skärpa mig med maten det e ju det som är hemskt, röra på mig har jag inga problem med,det är den förbannande kosten som spökar.

på måndag ska jag börja,måste faan ta tag i det nu annars ser jag snart ut som svullos syster eller nått sånt. har ni några bra tips så meddela gärna,äter fullkorn och mörkt bröd och allt sånt, visst kunde bli bättre på frukt och grönsaker det är ju det som spökar...

jaja nu e det helg och ikväll blir det mys med mig sj med godis och vatten i och för sig men vad tusan jag måste sluta med godis,jag har blivit så godis sugen nu det senaste jag fattar inte vad som händer...

men nu blir det filmmys.vet ej vilken film än men har en viss aning får se om det blir den...
 Hillman trillers,svensk e den. grymt bra får se om det blir den....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0