godmorgon

godmorgon alla, idag verkar det bli fint väder,så himla skönt hoppas på lika fint som igår men får se hur det blir med det.. idag blir det gymmet en sväng ska även iväg och köpa dag o natt kräm på matas. köpte igår på matas bodykräm och body lotion och schampo o balsam i samma märke så jag tänkte köra helt i det märket för det var så himla gott.

nu e det snart nov. tiden går fort.på lördag är det halloween och fest på mc kåken. det ska bli skoj, ska bara fixa tomteluva men får se om Mathilda har annars vete tusan.

november månad ska bli en vit månad för Pillan.jag skulle ju tagit det lugnt i denna månad okt men det gick ej så bra sluta med att jag gick ut och festa varje helg i stället men nu blir det ändring på det,måste faan ta det lugnt, att bli seg e faan inte skoj.

sen har jag lite panik när det gäller julklappar och allt usch varför blir det alltid så stressigt varje år säger jag att jag måste sprida ut det för att dt ej ska bli stressigt. varför lyssnar jag inte på mig sj...

jaja nu blir det att klä mig och sen blir det frukost och sen blir det gym och matas...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0