julen närmar sig med stormsteg


 ja det gör den och jag kan inget annat än att få lite smått panik över detta. skolan tar väldigt lång tid på sig att rätta vissa saker och det får jag panik över. hur svårt kan det vara tycker jag. men men igår var Mathilda  här p besök med hennes lille Belliz. vi var först och träna sen åkte vi hem till mig och fixa mat och hade en riktig SB-kväll.

Hon fråga mig oxå vad jag skulle göra på fre,och jag har inget inplanerat så då ska hon och jag sitta hos mig och dricka lite:) ska bli jätteskoj.:)

och jag har hunnit ikapp all sovande som jag låg efter med hehe det var skönt att sova länge i måndags men den dagen blev lite sådär så idag v ar det upp kl 8 och maila och ha mig och nu ska jag ska röja, får antagligen börja att bädda sänngen hehe

får se vad dagen har att erbjuda fröken Karlsson idag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0