lördagen...


  Jag och Mathilda vaknade vid 10 tiden ida,var ej bakis heller det var så himla bra/skönt. idag ska jag har fest hos mig, jag,Johanna,Jimmy och Conny skulle komma oxå så det ska bli så himla skoj att festa med dom igen..

var även på gymmet oxå denna lördag,och brände lite kalorier. skönt var det och sen blev dusch när jag kom hem. sen vid 7 tiden kommer dom och vi satt och drack och snackade en hel del det var riktigt skoj/trevligt.

sen vid strax efter 9 på kvällen så fick man mess och frågan om man festa idag och vart och så blev det att det kom lite folk till

Pit,Martin,Mira,sammy och Adde kom hit en sväng sen blev det krogen. tack alla igår det var jätte trevligt....
Conny och Pillan

Jimmy och Pillan
Johann och Pillan


Kommentarer
Postat av: Johanna

Mitt favoritgäng på kort :)

Tack själv för den trevliga festen!

2009-11-06 @ 20:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0