söndag/måndag

 

 ja söndgen blev helt otroligt slapp. jag sov länge och var ej bakis. sen blev det bara slappa hela dagen lång
mathilda och belliz kom på kvällen då hon hade ström avbrott så vi beställde pizza och myste hela kvällen, hon sov över oxå det var jätteskoj.

nu har dom stängt av mitt vatten, suck vilket jag i och för sig visste sen innan.:)
nu sitter jag o bara kopplar av och tar lite kort, en helt underbar dag egentligen för att fotografera lite, synd att datan kan vara så jäkla seg ibland.

sen ska jag o lina träna ikväll:) ska bli gott, började denna dag med en 2 timmars lång promenad i stan med min mp3 spelare. sen hälsa ja på Chatarina mina kusiners mamma, det var ett tag sen man såg henne så det var roligt stod och tjöta lite...

nu blir det att fixao greja lite. ciao...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0