tänkvärt...

Denn dag har inte gått min väg ska jag börja med att säga. jag vaknade kl 8 precis som vanligt och trodde att allt var/skulle bli perfekt. jag gick till köket där jag skulle sätta på kaffet, missa hälla kaffet i filtret så det hmnar på golvet, kaffe på golvet, dagen börja ej bra.

fick mitt kaffe och det var kanon,tog fram brödet jag skulle äta,skulle lägga på pålägget när jag såg gröna klumpar i brödet??? jajjamensan mögel :( det var bara o slänga så jag kokade några ägg o det var min frulle.

vid 10 åkte jag till Gymmet,körde styrketräning och förbrännde lite kalorier,allt gick kanon.cyklade hem så jag var hemma strax efter 12.kolla posten hade fått brev. förra veckan postade jag en intresseanmälan till timepool,har nämligen varit inne i det systemet innan men behövde göra om intresset.så jag gjorde det. och då behövde man ett utdrag ur belastningsregistret och av någon konstig anledning att jag tagit fel utdrag, har gjort utdrag i 4 års tid o har alltid fått det rätt men inte nu :S

jag blev arg/ledsen nått sånt, varför jag?? satte på kaffe och åt lite men var fortfarande lite irriterad,så jag tog ut det på samsugaren och damsög lägenheten. jag körde över damsugaren över min fot, ska säga er att det gjorde JÄVLIGT ont.

tänkte att jag går i taket snart. jag snacka med Becca och fråga om jag kunde låna datan och skrivaren och skriva ut det rätta  pappret? det fick jag så jag tog en promenad till henne. det var skönt, tog min mp3 spelare och traska iväg.

fick gjort det jag skulle, gick hemåt. vid Ps skolan vid ett övergångsställe gick jag över,en gubbe tuta och knöt näven åt mig! jag menar han ska faan stanna vad tuta han för. jag e en ganska lugn person,men har nog aldrig velat slå någon så mycket som den jävla gubben. han ska vara glad över att jag bara gick och svor tyst för mig sj.

väl hemma satte jag på 6 koppar kaffe för jag var arg så det blev minst 3 fulla koppar jag drack. sen tänkte jag att jag måste skicka in detta papper till polisen IGEN alltså lägga det i ett kuvert och gå till närmasta gula fucking låda. alltså HÅSTENSHALLEN. vilket jag inte var pigg på just när jag hade kommit hem. hade först cyklat till Atletica fram o tillbaka tränat och ansträngt benen, och sen gått 1,5 h mina ben värkte och hade lite krampkänningar, och jag lova er att hade någon endaste jävla person sagt att jag var lat att jag inte orka gå till Håstenshallen, jag hade personligen gett den personen en käftsmäll, jag e inte på humör ida!!!

ingen skrev eller sa det så jag var lugn satte på mera kaffe kolla på några avsnitt av tintin. sen kolla jag på filmen "Dumpa honom" blev ännu mera förvirrad?
jag menar visste ni att om en kille säger vi hörs,eller det var roligt att ses. är det samma som jag e ej intresserad.
visste ni oxå att ger killar ut sitt nr och tar erat nr så e han inte heller intresserad, om han inte ringer inom några dagar. går det en vecka så är han inte intresserad!!!

efter denna filmen vet jag inte vad jag ska tro. kan ju varakaffet som ställer till det för jag börjar gå upp i varv nu, druckit jävligt mycket kaffe,kommer nog drabbas av hjärtklappning eller något sånt.

har ni aldrig funderat på hur ni funkar?
jag menar har ni aldrig råkat ut för att huvudet säger en sak och hjärtat ett annat?
eller att ni får panik för något som inte ens har hänt än men ni vet kommer hända?
Är ni aldrig rädda för hur ni mår,ena dagen mår ni bra och alt är på topp meddans andra dagar vill ni bara ligga kvar i sängen och bara gråta fast ni egentligen inte vet varför?

dessa tankar har jag hela tiden,kommer kanske med ålderna jag vet inte är faktiskt snart hela 25 år! ska man börja tänka på livet, börja tänka att varför man e singel e det för att ingen vill ha mig,eller har jag inte träffat den rätta eller e jag helt enkelt för FEG!
Är jag dum om jag säger att jag inte är redo för barn nu? fast jag gillar barn mest av allt i världen och skulle vilja ha massvis, bara ha små gulliga bebisar som luktar gott och kan få ens hjärta att hoppa högt av glädje, bara titta på dom i timmar och se hur dom andas! se hur deras lilla mage åker upp o ner. känna det starka bandet att jag skulle göra allt för den lilla personen, kunna offra livet om det vore så. för så känner jag. men får jag frågan e du redo för barn? är mitt svar NEJ. inte än. är det fel eller? varför säger man till tjejer/kvinnor att vid 35 års ålder då får man skynda sig att skaffa barn innan det 'är för sent meddans männen kan faan vara 80 år o skaffa barn

nu vet jag att coffinet har verkat hehe

men tjejer o killar där ute,tänk på detta! ni som tvekar inför livet gör inte det. jag skulle vilja våga så himla mycket men som sagt vågar inte och tyvärr kanske man få ångra det sen. lev livet fullt ut i morgon kan det vara för sent!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0