tisdag 6 okt.

hm idag blir det frukost med ägg och kaffe så himla gott. sen sitter jag och tänker på julen och gran och paket och tomten och hela faderullan.:)

jag har redan planerat lite hur jag vill ha min gran och så vidare, älskar julen finns inget mysigare tid än julen och alla tomtar som kommer fram och alla ljus som lyser upp i hemmen.

det är en magisk tid tycker jag.. dags att skriva önskelista oxå hehe.:)

 det ska jag äta till frukost tillsammans med en skvätt kaffe och givetvis kaviar...

 tomte vem saknar inte denna varelse varje jul, det e ju tradition att han kommer och hälsar på :) och givetvis ger oss alla
julklappar hehe, gud vad jag saknar denna tiden:) den kommer sakta men säkert oxå.

sen den viktigaste detaljen som man ej får glömma är???

 är klart den vackra julgranen.. hmm vilken tid som väntar oss alla:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0