14 maj 2010

ja då var det fre igen och vad ska Pillan göra jo hon ska städa,Lina e på jobbet fram te kl 15 för då ska jag möta henne där. så jag får planera min städning här märker jag,för jag ska även gå till Apelviken och lämna nyklarna till en förskola som jag har jobbat på nu i veckan...

gick o la mig tidigt igår för att jag var helt slut efter att ha gjort absolut ingenting hehe.somna nästan direkt men tänkte på lite saker i går kväll och i morse vakna jag med en stor klump i magen över att något inte står rätt till.jag hoppas verkligen inte att det är så som jag tror det är för då vet jag inte vad jag gör!!!

dagen schema består alltså av städning.dammsugning,torka golven så här ser respektabelt ut.panta burkar gör jag nog i morgon lördag i stället vet ej om jag hinner o orkar med det idag för då blir det massa gående ju:)        

detta är väl en fiin nyvaken bild på Pillan det är faan det bästa med svart/vita kort man ser ju helt oki ut ju.hade det varit färg då usch hade jag inte velat veta hur jag hade sett ut...



 igår kväll så myste jag till det med att ta en drink. likör 43 med mjölk,en sån himla goood drink ska jag säga.man blir sådär lagom trött oxå...sen blev det att bada och sen sängen...




 likör 43 med mjölk... mumma säger jag bara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0