19 maj 2010



 idag fyller min käre far år men ska fira han på lördag förmiddag med brunch:D
men idag efter jobbet så hade jag ändå inget att göra ville ej vara hemma o bara sita och grubbla så jag sa till mamma att jag gärna kommer o fikar.

blev i och för sig mat oxå.:D

kaffe o pärontårta på kvällen mumsigt värre.. min dag har varit otroligt mysig i dag. började kl 8 och då åkte jag till jobbet,fiint väder kom på när jag skulle ge mig iväg att min jacka har legat i min cykelkorg hela natten :S en tjej som inte hade huvudet med sig i går kväll:D

så iväg till jobbet käka frukost o bara tog det lugnt,hade pratat om att vi skulle ge oss ut på utflykt till en annan lekplats. så det gjorde vi. tog våra 13 barn o gav oss i väg till Mittpunkten på Håsten till den leksplatsen. barnen hade såå skoj. jag hade förberett innan med frukt,vatten och även saft...
solen gassade så det är viktigt att dricka mycket...

va väl där o lekte i någon timme fika och tog en massa kort o hade mysigt...

väl hemma sen så var det att gå in och sätta sig och äta mat... blev fisk..
sen vila och sen direkt ut igen.antar att vissa barn kommer somna fort ikväll:D
sen väl ute så tyckte jag att o en annan att vi kunde ju bre lite smörgåsar och äta mellanmålet ute. så det gjorde vi.:) det blev kanon bra sen var det lek för hela slanten.

jag sluta halv 4 så jag kom hem drack lite vatten kolla tv och bytte om,sen vid 4 tiden skulle jag börja gå till Breared... så jäkla varmt det va alltså... så när jag kom var maten klar o självklart ville man ju ha mat...

sen kaffe på deras balkong:D kan det bli bättre!!! vi prata mycket om min o mammas kulturresa som vi ska göra på fredag.:) vad vi har planerat att köpa o lite sånt...

så nu e kl 22.42 o jag e nyss hemkommen från en trevlig kväll. har fört över lite pengar så efter jobbet kl 13 i morgon ska jag till banken och ta pengar till fre...
det ska bli så himla skoj alltså.
känner att det är en förkylning i luften oxå men den har jag ej tid med..

så i morgon blir det jobb mellan 9-13 det e bra avslut på veckan alltså.:) sen till banken o sen hem.blir nog att vila lite tror jag.. så jag orkar med fre.blir att sitta på en buss hela dagen verkligen. men det ska bli skoj att komma bort från Varberg lite. har varit en hel del nu och jag måste få komma i balans med mitt liv nu känner jag. mår inte bra av detta!!!

så nu ska Pillan lägga sig så hon kan sova gott till halv 8 i morgon hehe...:)
godnatt alla trogna läsare..




       GRATTIS PAPPA

Kommentarer
Postat av: Morbos

Grattis från oss

2010-05-20 @ 07:14:35
URL: http://morbos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0