20 maj 2010 kl 07.30



   det är torsdag och Pillans huvud känns sååååå tungt... jag har alltså något på gång just nu. men jobbar idag och åker till Tyskland i morgon så jag har verkligen inte tid med detta så det e bara att bita i hop,ta alvedon och se glad ut..

har sovit hur gott som helst i natt,men morgonen så mår man ofta skit alltså. innan man kommer igång med allt.
jag o mamma o pappa satt i går och prata om vad vi skulle köpa i Tyskland..Sånt är sååå himla skoj...
sen på lördag vet jag ej hur jag ska göra.skule umgåtts med Mathilda men i och med att något kommer bryta ut tror jag att jag ska strunta i det,åka till mamma o pappa och tycka synd om mig.

även om jag känner mig dålig vill jag inte vara ensam hemma för då tänker jag för mycket. det gör jag ju den lilla stunden då jag är hemma nu ju.
men men så är det väl innan man vet vad som händer med ens liv ju!!!

nu ska jag bara gå igenom ett jobb pass på 4 timmar visst låter det hårt  :P det ska bli skoj har för mig att det är små barn oxå så tiden kommer gå som tjosan. sen ner till staden och fixat
Euro

sen hem o käka lite,för blir att ta med mackor idag till middag i och med att det är en kort dag så tar jag ej med mig mat..

och ikväll kommer Criminal minds kl 21 på 5:an det ska bli skoj känns som evigheter jag såg det nu!!! så det blir det och sen blir det väl sängen hehe.. ska upp vid 5 i morgon bitti.då kommer Pillan vara trött tror ju jag alltså.. sen inte komma hem förrän kanske vid 9 eller 10 tiden på kvällen...

       

detta köpte jag förra året när jag o mamma var på julmarknad..:)
nu kommer de bli vin och öl bara i stället :P


Kommentarer
Postat av: Morbos

OCH EN FLASKA WHISKY TILL MIG!!!!!

2010-05-20 @ 10:30:00
URL: http://morbos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0