22 maj 2010 10.15



sitter och är färdig för att åka till färldrarna och fira pappas födelsedag som var i onsdags...:) vi ska käka brunch:) gotti sen hem o städa och se vad jag kan gömma min dricka någonstans hehe..

jag hoppas att jag kommer på bättre tankar nu idag.igår var det jobbigt nä jag väl kom hem och satt hemma själv.hållt igång hela dagen så blev jag helt plötsligt själv och det var sååå tyst..

men stängde till och med av mob i natt bara för att.ska nog göra det i natt oxå.jag orkar inte med sånt i natt alltså.men hade inte fått nått bara av min vanliga och det blir jag bara glad över...

har inte orkat ens att vara inne på Fb så får se när jag går..kanske en snabbis i morgon eller nått jag vet inte har ej bestämt mig ännu. det e jobbigt att komma över någon man tycker om men i detta fall är de nödvändigt tyvärr för jag mår bara dåligt över honom...


hmm och nästa fredag ska jag till Veddige på 25 års fest det ska bli skoj men ska klä ut sig,som man såg ut på Romartiden hmm nu får Pillan verkligen tänka efter hehe har absolut ingen aning ju hehe
det blir säkert bra,kul ska det bli i allfall...

usch kollar över min lägenhet just nu och ser hur här ser ut tur att man ska städa idag hehe uscha det e ju nästan att jag får lite panik just nu alltså.

idag är det Bakken för vissa oxå en stor raggarträff eller vad man säger.det kommer nog bli fullt med folk dom ska åka ifrån Varberg vid 10 tiden tror jag det var så dom är väl på väg ut från varberg nu.
Lasseman skulle ju till och med dricka för mig ikväll så honom sägar jag tack till och lycka till med att inte däcka för då skulle han få skylla på mig hehe...

Nä nu ska jag göra klart det sista innan det är dags att driva med min cykel till breared...
ha det götta så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0