23 maj 2010 21.49


då var det söndag kväll och jag är såå himla trött så det blir snart sängen så man orar upp i morgon då man ska jobba hela dagen. ska vara på Breared så det ska bli skoj. halv 8-16 är det i morgon...

på tisdag jobbar jag 9-14 sen tvätta vid 17... på onsdag har jag ej fått något jobb ännu.
torsdag har jag tagit ledigt,så jag o syrran ska till gekås och kolla lite...
på fre e det jobb på Björnligan till halv 4 sen ska jag på Toga party ute i veddige hos Jim...
det ska bli såå skoj..

på lördag vet jag ej vad som händer ännu. antingen festa eller ta det lugnt får se vad som händer.
känner för att ut och träffa vänner på fest men inte dricka så mycket,har blivit lite försiktig med det nu tyvärr,är tillbaka i mitt förra betende inte dricka så mycket...och sluta innan 12 och bara ta vatten sen...

jag hoppas att från och med idag att jag Pillan ska må bättre,jag förtjänar det tycker jag.
att vara lycklig är det för mycket begärt...

nä nu blir det bingen för Pillan. hon ska upp kl 06.00 i morgon...
natti natti alla goa vänner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0