24 maj 2010 06.20



Det är måndag morgon och jag är uppe med tuppen eller nja jag känner mig inte direkt att jag är uppe precis..
sitter i soffan och dricker mitt kaffe..
ska jobba på breared idag mellan 07.30-16 och det bästa är att man får allt där. frukost,mat o mellanmål :D så egentligen behöver jag bara gå upp dricka kaffe,klä mig och ge mig iväg hehe sånt e gött...



dagens morgon bild på Pillan,gud så trött jag ser ut alltså.

vad händer annars idag nej inget spec.jobba o sen blir det säkert om jag känner mig sj rätt att jag ger mig ut på en promenad. får se om jag orkar. ska fixa mat tills på tisdagen då jag ska vara på Rundgården...

sen blir det nog tidigt i säng i dag e så förbannat trött, fattar inte alltså.det ser ut att inte bli lika fint väder idag som det var i går.. gud så gott det var när solen var framme.
hade jag haft balkong hade jag suttit på den o bara njutit...

sen på torsdag efter gekås får vi se för då kanske malin och hennes lilla Louise kommer på besök det hade ju varit sååå himla skoj,så man får se henne det hade ju varit så underbart...

igår var jag ju ute i 2 omgångar för att det var fint väder och att jag blev rastlös bara av att sitta hemma liksom.. förhoppningsvis är vi ute mycket nu oxå:)
nä nu ska jag fortsätta dricka kaffet och kolla FB och sen klä på mig så jag kan ge mig iväg till jobbet sen en uppfriskande cykeltur det är vad Pillan behöver såhär på morgonen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0