25 maj 2010 07.17



Då var det tisdag och det är job som gäller för Pillan idag.. ska till Rundgården vid 9-14 avd.Junibacken..
ska bli skoj har inte varit där på länge nu så de ska verkligen bli skoj.
men det blåser som satan alltså så det blir att cykla vid 08.30 så jag kommer i tid.

i natt har jag inte sovot sådär jättebra har tänkt mycket och allt sånt.
varför e det så att när man haft en bra dag som jag hade igår så kommer alltid en liten mindre dag dagen efter
känns att det alltid gör så.
ska bli gott att jag har tagit ledigt både i morgon o på torsdag ska kurera mig oxå från denna jävla förkylning..

ska hem till Johan ikväll och bjussa på lite vin som jag köpt i Tyskland..
sen i morgon onsdag ska jag städa hade jag tänkt.måste ha en dag då jag e hemma o bara tar det lugnt..
har även fått lite lön idag så det e gött..
hälften av den går till mina räkningar sen så kommer resten av pengarna på torsdag den 27...

tog ett kort på ett blåsande träd utanför fönstret..

ett lite smalare träd där ju..

 



dagens trötta bild på Pillan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0