28 maj 2010 06.11



Freddag morgon kaffet har jag i handen och nu var det ett tag sen jag blogga tycker jag.
i tisdags kväll åkte jag till Johan och drack vin o tjöta. det var hur trevligt som helst. sen på onsdag så hade jag tagit ledigt för jag skulle städa.. tog även ledigt hela torsdagen för jag skulle till gekås med syrran..

på onsdagen så fick jag ett mess om jag kunde jobba kvällen på torsdag och självklart kunde jag ej tacka nejj till detta. fick städat en del i onsdags även i min klädgarderob det är jag sååå glad för..

sen på eftermiddagen så cykla jag till Lina o barnen. vi möttes upp i stan o gick lite sen hem till henne där vi skulle käka tacos o bara ha trevligt.

skulle sovit över men blidde ej så.

så jag sov hemma,skulle ju ändå upp tidigt på torsdagen.äta frukost hos min syster och sen iväg. vilket jag gjorde. ssen var vi väl på gekås vid halv 10 tiden. sen tog Pillan en kundvagn o gac sig ut i denna affären..
gick förbi kläderna o det skulle hon inte gjort.
fick syn på jätte många fiiina kläder som bara stod mitt namn på:)

så denna tripp blev dyrare än vad jag hade räknat med :S men men det var snygga kläder och färger som jag passar i och det var riktigt fina kläder så jag e verkligen nöjd med de hela...

sen hem till mamma så hon kunde fixa mina kläder ionför fredagen hon hade inhandlat ett limegrönt tyg jättefint.
och jag har två olika så jag får välja idag.:) vilket jag inte har tid med men men..

sen vid halv 4 var jag på jobbet och det va ett tag sen så det var skoj att komma dit.. jobba fram till 22 sen hem o sova tänkte jag men blev att jag stack te johan på kaffe och prat och sen hem så sent i säng i går oxå..

Men nu e jag uppe och solen skiner så jag tror det kommer bli en jättefiiin dag :D
med en matlåda från syrran o frukosten tigger jag på jobbet så är dagen fulländad...:) ska se vad jag ska ha på mig idag oxå bara...

ha det soligt o fiiiint idag gott folk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0