30 maj 2010 11.53



Då var det söndag.denna helgen trodde jag kunde bli jättebra men sluta inte bra alls..fick reda på saker igår som har gjort mig både ledsen o förbannad.
har nog aldrig kännt mig så jävla sårad i hela mitt liv.

ett litet tips: säg som det är iställat för att total ignorera.jävla rövhål!!!

gör det mycket enklare så slipper folk bli ledsna och sårade mer än nödvändnigt men tror nog att han måste velat såra mig för annars hade man väl aldrig varit så jävla korkad!!!

eller så e man helt enkelt så jävla dum!!jag förstår ej men det är väl eej meningen heller antagligen.
nu ska jag snart duscha så jag e färdig med det tills jag ska åka till Johan idag!! där har vi en som VILL träffa mig och framför allt VÅGAR..

helt annan känsla verkligen!!!

 

 






Kommentarer
Postat av: Morbos

festade Ella hos dig? Hon är snäll!

2010-05-30 @ 12:46:19
URL: http://morbos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0