31 maj 2010 07.19



Det är Måndag morgon och mitt huvud känns så tungt hehe nej jag skojar bara det känns inte alls tungt skojar bara..
sovit någolunda bra i natt somna ej med en gång men så är det. nu är man uppe och dricker kaffet i allfall, det är mycket viktigt :)

idag ska jag jobba som personlig assistent 9-19
ska bli skoj,blir absolut hela dagen men det ska bli sköjer.
denna veckan har jag ej lagt in något jobb på timepool tänkte att jag skulle ta denna veckan ledigt från timepool och bara vara. har jobb idag o på fredag. sen tis-torsdag e jag ledig.. gött det i allfall.

känns jag har fått lite distans efter helgen,mår bättre idag och det känns kanon. har kommit fram till att jag kan inte sluta leva för att killar är svin för om jag har otur så kanske jag kommer stöta på många såna i mitt liv tyvärr. så det gäller bara bita ihop,tuffa till sig och sen gå vidare.

jag menar jag vet folk som varit gifta i många,många många år som helt plötsligt skiljer sig för dom hittat någon annan. vad ska man göra då sluta leva! nej för då gäller det att fånga upp sig själv.

som Johan fråga mig igår,om jag var redo nu för att ge mig in i nått nytt,jag sa kan ju gå sakta fram så kom jag på att jag var aldrig tillsammans med fanskapet ju så klart som faen att jag e redo nu!men jag fatta vad han mena.

hans barn e något såå söta så det är synd om dom alltså. den äldste har en period med Cowboys så han berätta om Billy the Kid och Lucky Luke i går och jag var helt lost...

hans minsta är inne i en period så hon hittar på andra namn till alla så hon berätta att hennes mamma hette nått hon ej gjorde
"Johan,jag citierar- Nej men nu ljuger du, mamma heter inte alls så ju.." dom e så söta..

sen i går kväll fick jag ett mess av Johan hans äldsta hade haft lite funderingar om varför han inte fick se där jag bor?? hehe så det får vi nog ordna någon gång.
sen hade han frågat Johan om jag hade barn?
Johan bara- nej.
då hade han sagt att när jag väl får barn så skulle han lära det barnet allt han kunde men inget pang pang hehe
sååå gulligt. måste ju betyda att han gillar mig haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0