arg karl



  jaha så ar man jobbat hela dagen och känner sig trött o sliten. och vill egentligen bara ligga på soffan o stanna där.så skulle jag ju messa Johan och så messa han tillbaka och jag berätta som det var att jag var trött o sleten o vi får nog ta det en annan gång att ses för et e fullt upp nu. då blir han SUR

han skrev att det e inte första gången jag ställer in så nu orkar jag inte med detta längre.varför ska jag få skit när jag e trött.så jag skrev till han att  oki vill du hellre träffa mig när jag e övertrött och stressad o mår allmänt piss så visst då kan vi väl träffas har inte fått svar.. blir så trött på folk alltså..

så jag var tvungen att gå en sväng blev att jag satte mig på en bänk o kolla på solen.Men det e tydligen skumt för fan vad folk glodde..

så denna kvällen kommer ju faan bli jätterolig alltså... tänk att man inte kan få vara glad en liten stund.. men men
nu blir det att kolla lite till på stålmannen o sen blir det väl duschen..tror jag hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0