bestämt mig...



 hör orden "vad var det jag sa" eka i skallen hela tiden.att folk försökte få mig att inse att detta var inte det bästa för mig.men lyssna jag -NEJ klart jag inte gjorde varför skulle jag.
lätt att vara efterklok nu...

känner mig tyvärr bara så himla dum. men man måste tyvärr gå igenom det oxå. nu blir det andra tider hoppas jag.jag har ju sagt att när jag e 25 skulle vara ett bra år för mig.kan ju säga att det stämmer inte bra så som man har mått det senaste... men får väl bli ändring på detta nu!!!

vill bara ut o bara ha en massa raj raj skoj ju..usch känns hemskt att tänka så oxå för så ska inte jag tänka över huvudtaget men tyvärr gör man det..
nu e det söndag och helgen har varit lugn och städad... har tyvärr inte mått så bra. förkylning på G
men har inte tid med detta så det e bara att förtränga...

gud vad man har lust att bara gå i ide och sova några timmar...det hade gjort susen ska jag bara säga!!!





dagens kort på mig,ser ni hur trött jag ser ut..jösses säger jag bara..
ska slänga mig på sofflocket nu och bara vara.bokade om min tvättid tills på tisdag i stället för idag orkar jag faan inte tvätta kl 21 ikväll.. suck alltså blir nog tidigt i säng ska ni veta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0