blir så förbannat trött...




  Nu är det onsdag morgon och jag känner mig helt jävla död.har en förkylning som bara väntar på att få blomma ut men icke sa Nicke.. sitter och dricker mitt berömda morgonkaffe.

varför finns det idioter? och ärligt det finns gott om dom oxå. Om jag hade varit som förr hade jag skrivit denna text på FB men vaa faan kan ju lika gärna blogga om det så blir det lättare för mig..


jag har skrivit /messat ett förslag kan man säga till en person men kan denna person svara på detta för jag gjorde de för att det skulle underlätta??? nej självklart har inte denna person gjort detta.blir så trött på det så jag vet ej vad jag gör snart alltså.

det värsta e att jag känner på mig att detta jävla svar får jag när jag helt inte vill ha det och då känner jag att det är inte värt det.denna veckan är faan piss alltså. tur att jag försöker hålla mig sysselsatt genom att ut och gå och jobba som en galning...

på fre ska jag o mamma till Tyskland ska bli så jäkla skoj att lämna denna jävla håla över en dag...det är faan inte mycket man begär men det är tydligen himla svårt ändå av någon anledning..
tydligen ska jag inte få vara glad när jag vill utan det kanske är så att jag måste skita i denna person för att uppleva lycka men jävligt svårt alltså men för var dag som går gräver denna personen sin egen grav enligt mig mig..

gilla läget Pillan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0